چه نوع درمان مفید برای خلاص شدن از شر دیالیز می
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع درمان مفید برای خلاص شدن از شر دیالیز می

چه نوع درمان برای خلاص شدن از شر دیالیز مفید است؟ درمان یک سیستمیک از جمله طب میکرو چینی و سلول درمانی است. طب میکرو چینی به تصویب رسید که به ایجاد یک محیط خوب برای سلول های به فرهنگ. درمان جامع خواهد عملکرد کلیه را بهبود بخشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از نرم افزار های خارجی است. طب گیاهی چینی به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با اقدام از میکروسکوپ، می تواند به طور مستقیم به کلیه از طریق پوست و کانال می رسند. میزان جذب و زیست فعالی دارو شده است به شدت بهبود یافته است. این می تواند رگ های خونی گسترش، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. به این ترتیب، تجدید خود از سلول های آسیب دیده خواهد شد در نتیجه دوباره فعال بازیابی عملکرد کلیه است. سلول های بنیادی را به نفرون جدید افتراق و جایگزین آنهایی که مرده، پس از آن نیز می تواند در بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. تا زمانی که عملکرد کلیه خود را به بیش از 15٪ بهبود، او می تواند به دیالیز را متوقف کند.
یک محیط خوب برای تضمین اثر گرفتن سلول های بنیادی درمان است. به طور خاص صحبت کردن، کارشناسان به سلول های بنیادی فرهنگ پس از ده روز بودن در بیمارستان ما، هنگامی که درمان میکرو چینی پزشکی می تواند یک محیط مساعد داخلی برای کلیه عرضه آغاز خواهد شد. پس از اتمام کار یک قدم از درمان ما شرایط خود را به دقت مشاهده و محاسبه زمان مناسب برای دریافت مرحله بعد به فرهنگ پیوند سلول های دیگر. به طور کلی، SCT اثر در مورد 3months کنند.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهید برای دریافت دیالیز شر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ / وایبر در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: